
Reviews

Flick
3 months ago

4.2
Sabor ahumado muy elegante. No satura. Muy rica

Sami V
@ Bierothek7 months ago
2.8
Savua on hieman mutta enemmän olisi parempi.
Jauhot tulee hieman läpi ja on enemmän vehnäinen kun savuinen.
Hieman liikaa keskenkäynyttä kaljaa koska vehnä.
Savu hieman pelastaa mutta liian vähän

SchedelCB
@ Fränkisches Bierfest 20251 year ago

4.2
Colab mit Weiherer, aus dem Holzfass ausgeschenkt, zart rauchiges vollmundiges Weißbier, sehr lecker!