
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 months ago

1.9
Järjetön vaahto. 0,33 pullosta mahtui puolet tuoppiin vaikka pullosta tuli osa pöydälle jo avatessa.
Aika mitäänsanomaton olut. Lievää happamuutta ja jotain pientä makuakin, mutta melko vaisu.

Lexa
4 months ago

3.8
Kesy, ensi puraisulla maistui hieman jopa kardemummaiselta nauttiessani väärällä lämpötilalla, hapan. Varmasti kelpo tuote kesäkuumalla. 😋
Sir Silver
7 months ago
3.7

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
2.7

heinj51
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago

3.0