
Reviews
Zaphood
1 month ago
2.1
Musta olut. Vaaleanruskea vaahto on kevyt pitsi juoman päällä. Tuoksussa on hyvin kevyesti paahteista mallasta.
Maku on kevyesti paahteinen. Kevyt.
Loppumaussa on kevyesti ja aika pitkään mukava humalointi.
Aika kevyt esitys. En tarvi toista.

Jon T
@ K-Citymarket Järvenpää3 months ago

2.9

Päivi K
@ K-Citymarket Järvenpää3 months ago

3.2

Jarski74
1 year ago
3.0
Antza
@ K-Citymarket Järvenpää1 year ago

3.4
Musta olut. Reilu, tiivis, beige vaahto.
Kevyehkö, suklainen, maltainen. Jälkimaussa suklaata ja kevyttä paahteisuutta.
Odotuksia merkittävästi parempi.