The Fiesta 5.5%, Hyvinkään Oma Panimo, Finland
5 ratings
3.0
The Fiesta
5.5% Dark Lager

Reviews

Post author: Zaphood
Zaphood
1 month ago
2.1
Musta olut. Vaaleanruskea vaahto on kevyt pitsi juoman päällä. Tuoksussa on hyvin kevyesti paahteista mallasta. Maku on kevyesti paahteinen. Kevyt. Loppumaussa on kevyesti ja aika pitkään mukava humalointi. Aika kevyt esitys. En tarvi toista.

Post author: Jon T
Jon T
@ K-Citymarket Järvenpää
3 months ago
The Fiesta, Finland
2.9

Post author: Päivi K
Päivi K
@ K-Citymarket Järvenpää
3 months ago
The Fiesta, Finland
3.2

Post author: Jarski74
Jarski74
1 year ago
3.0

Post author: Antza
Antza
@ K-Citymarket Järvenpää
1 year ago
The Fiesta, Finland
3.4
Musta olut. Reilu, tiivis, beige vaahto. Kevyehkö, suklainen, maltainen. Jälkimaussa suklaata ja kevyttä paahteisuutta. Odotuksia merkittävästi parempi.