
Reviews

Petri H
@ Alko Välivainio11 days ago
2.5

G-hamaa
@ Alko Koivistonkylä2 months ago
3.3
No. Hyvä joo. Paksu ja hieman makea. Ei huono, mutta ei oikein lähde.

KaraPumba
@ Alko Nokia3 months ago

2.8
Melko makea yksilö. Kaura ilmeisemmin tuo pehmeyttä runkoon. Hyvä katkero. Trooppinen yksilö. Cascade, simcoe, El Dorado erottuu. Jälki mainingeissa esiin tulee voin maku. Pisteet rungosta ja humalien käytöstä jos ei tulisi niin voimakkaasti voin maku saisi enemmän pisteitä.

-mIDE-
@ Beer Republic Web Shop10 months ago

2.5
Hui hittolainen! Nyt on vähän överi. Ihan kuin viinapaukkua vetelis. Kurkussa kirvelee. En tiedä sitten onko se alkoholi vai humalointi, mutta jotain on liikaa.

Jarno T
@ Bar Dom11 months ago
3.0
Hieman syömä hommissa paremman puoliskon kanssa ja muutamat juomat samalla. Cigar cityn bongasin kylmäkaapista, joten ehdottomasti maistoon. Kyllähän tämä tupla ipa ysi pinnasena on aika tuhtia, no kotiin lähtö aikaistuu kummasti 😂

Tero M
@ Alko Asevelikylä1 year ago

3.5
Holit pääsee vähän inhottavasti läpi niin tuoksussa kuin maussakin. Mausta ei oikein irtoo mitään erikoista,kääntyy vähän tälläselle veto oluen puolelle

Markus H
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 year ago

3.7

Jeppe
1 year ago
