
Reviews

Renata B
@ Tower Supermarket (Sliema)3 months ago
3.6

Yerko van Basten
7 months ago
2.5
Nate
1 year ago
3.2

LANU
@ Spar1 year ago

3.3
Ei löytynyt haulla tai viivakoodilla ni lisäsin tämän 🙋♂️
Suoraan pullosta.
Kiva pieni 2,5 dl pullo.
Tuoksu todella muhjuinen😅 hieman makeahko.
Maku ruohoinen, heinäinen ja kevyen maltainen. Makeahko.
Suutuntuma kevyt.