
Reviews

Zwunda
@ Prisma Tallinna Vanhakaupunki2 months ago

3.7
Todell hyvä

Wanhis1974
@ SuPerAlko Uus-Sadama3 months ago
3.0

Mikoheikki
3 months ago
3.7
Hyvin maistuu inkivääri👍🙏 muuten ihan peruslimppari😉

Jate77
7 months ago
3.3

Kristofer V
8 months ago

3.9
Coupleofcoronas
@ Euphoria resort8 months ago

2.4

Aygor
@ Rhodes international airport Diagoras RHO9 months ago

3.0

Jyri
@ Supermarketti Rodos9 months ago
2.8

OggiE
@ Elli Beach9 months ago

2.5
Ginger and lime aromas with a bitter resinous finish

Mia K
@ Supermarket Souvenirs10 months ago

2.8
Aika kirpsakan makuinen lonkero