
Reviews

Carl Stevens
@ Systembolaget Delfingatan Luleå14 days ago

3.6
Hedelmäinen ja hyvä

Feliciatrex
5 months ago

3.5

Fahlsten
8 months ago
3.5
Bra men inget speciellt. Finns hur mycket som helst, som smakar likadant. Snygg burk.
Nyberg A
10 months ago

3.0
Luleå
HazzeW
11 months ago
4.4

T. Holm
@ Holms hus.11 months ago
4.1
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online11 months ago

3.4
Kevyen hedelmäinen neipa.
HazzeW
1 year ago
4.4

Roywenk
1 year ago
4.0
Bra, som vanligt från detta bryggeri