
Reviews
ipi
1 year ago
4.1
Jax
@ OlutSatama 20251 year ago

4.8
Samea, sakea ja mangon keltainen niin maultaan kuin suutuntumaltaankin. Melkein kuin mangolassi, mutta olut? Kelpaa!
Maku on raikas, täyteläinen ja hieman kirpeäkin. Mieletön herkku! Petollinen lämpimänä kesäpäivänä ja kyllähän se passaa. Let's go!

Tuska
@ OlutSatama 20251 year ago

4.2

KallioUG
@ OlutSatama 20251 year ago

4.2
Todella banaaninen. Törky hyvä.