
Reviews

Wate
@ Koti2 days ago

3.2
Voihan luumun nauttia näinkin👍🍺

Juka
@ Alko Prisma Kouvola3 days ago

2.8
Kyllähän kylmänä ainakin hyvää!

Mark O
@ Alko Prisma Kouvola3 days ago

3.0
Aika kiva luumun vivahde

Toni
@ Alko Verkkokauppa7 days ago
3.7
Kesään sopiva olut. Kylmänä oikein hyvä.
0,33 plo

Heidaam
@ Alko Keskusta Vaasa10 days ago
3.0

Lexa
11 days ago

1.6
Teennäinen luumun maku ja hieman keinotekoinen fiilis alkaen ihan makeutuksen vuoksi jo. Suuhun jää epäilyttävä tatima. Kyllä tää nyt kesäjuomana toki menee jos ihan pakko.

Laars
@ K-Citymarket Imatra13 days ago
3.1
Ihan pirtsakka janojuoma, vaikka onkin enemmän limpparia kuin olutta.

Samppe77
1 month ago
2.7

* Beerculjan *
@ Bierbörse Andernach2 months ago

4.0
Schön pflaumig mit einem erfrischenden Geschmack

BierSimi
@ Bierbörse Andernach2 months ago

3.6
Lecker und fruchtig nach Pflaume.