
Reviews

RoadZombie
7 months ago
3.8

Anneli P
11 months ago
3.8

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal11 months ago

3.9
Itselleni uusi panimo, lissabonilainen Dois Corvos.
Oikein mukavan makuinen neipa.
Varsinkin lämmetessään maku pehmenee mukavasti.
Maussa mehuisuutta, kevyttä greippiä ja taustalla aika sopivasti katkerohumalia.
Aika hyvä ensimmäinen kokemus tästä panimosta.

Adi
1 year ago
3.8

aelias
@ Drinks of the World, Oerlikon1 year ago
4.0