
Reviews
Dottore Stranoamore
7 months ago
4.5

Hasse67
@ Hasses Ölkällare10 months ago

3.8

Skrietlili
11 months ago

4.0
Så rackarns god. Ett bryggeri som alltid levererar.
Dottore Stranoamore
11 months ago
4.5
Väldigt god och fruktig.

Allu
11 months ago
4.1

Håkan N
11 months ago
4.2
Fruktig och med en bra sötma.

Johan B
11 months ago

3.8
Aroma: Fruity & dank. Peach, apricot, passion fruit, herbs, citrus.
Taste: Juicy & dank. Very fruity on the tropical side. Green, herbal, piney & bitter as well. Quite good.

Nalle
@ Andrés bodegan11 months ago

4.1
Jätte gott
Bra öl 🍺

Feliciatrex
1 year ago

3.8
Ett bryggeri som alltid levererar ☀️
JesperS
1 year ago
4.3
Fermenterarna levererar igen!