
Reviews

Riku K
@ Oluthuone Leskinen11 months ago

4.1
Perus vaahdot.
Väri on hailakan keltainen ja hennon samea.
Tuoksu on raikas ja puhdas. Paljon sitrusta ja ananasta. Pieni karhea greippisyys ja kalkkisuutta.
Maku on samalla linjalla. Kovasti kalkkisuutta. Helppo, ei katkeroa. Joku pieni vivahde karvasmantelin suuntaan. Karambolaa, pehmeä, sitrusta. Aika hyvä tasapaino tässä. Pieni parfyymi.
Aika kiva olut. Ehkä aavistuksen ohut. Pieni makeus.

pyksy
@ Oluthuone Leskinen11 months ago
3.8
jari
@ Oluthuone Leskinen11 months ago
3.5

OggiE
@ Oluthuone Leskinen11 months ago

4.5
Smooth and full-bodied ale. Rich tropical fruit character in the taste. Very good.
Ville H
@ Kaubamaja11 months ago

4.4
Ai että, kun on maukas mehu. Tulee mausta mieleen Revenantin tuotokset.

Lauri O
1 year ago
3.5

Paukku S
@ Pudel Baar1 year ago
3.6

zepicin
@ Tuju Taproom1 year ago

3.9
Trooppisen hedelmäinen, aprikoosi ja melooni päälimmäisenä. Taustalla sitrusta sekä yrttisyyttä. Hyvä, aavistuksen kuivahko jälkimaku.
Parasta ennen 9.1.2026

Markku B
@ Tuju Taproom1 year ago
4.4

Ville K
@ Tuju Taproom1 year ago
3.3