
5 ratings
3.4
Celebrating 12 years Of foam and fury (Riwaka edition)
8.3% Imperial IPA / Double IPA
Reviews

Fred D
@ Rebel Beer Cans9 months ago

3.7

WilleW
@ Hoptimaal11 months ago

3.9
12-vuotis painos tästä tuplaIPAsta on single hop Riwaka, mikä tekee tästä westistä todella hedelmäisen. Makupaletissa sitrusta, makeaa greippiä, mangoa, passionhedelmää ja hieman mallasta. Katkeron puraisu on hyvin maltillinen mutta jälkimaku on katkeroisen hedelmäinen. Runko medium ja juotavuus hyvää luokkaa. Aivan kelvollista tekemistä.

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

3.7
Foam and Furyn 12-v juhlapainos riwakalla.
Riwaka tuo makuun mukavasti kypsää trooppista hedelmäisyyttä.
Mukavan makuista ipaa.

Anneli P
@ Hoptimaal1 year ago

3.7
Kelpo dipa, maku pehmenee lämmetessä, makeus ja hedelmäisyyskin löytävät paikkansa... tässä ihan vaan teemalla "ei tätä kesää kestä selvinpäin" 🤣

Ztal Schwarzes
1 year ago
3.3