
Reviews

MerLin
@ Hopfengarten8 months ago
3.2

alakoskettele
@ Brauerei Greifenklau1 year ago
5.0
On kyl erikoisolut oikiasti. Eka purasu niiiiiiin raju 🫨. Mut sen jälkee meni aika maukkaasti. Makia bock tai joku.

Ville K
@ Brauerei Greifenklau1 year ago

3.4
Sami
@ Brauerei Greifenklau1 year ago
3.0

Rufuel
@ Hopfengarten1 year ago

5.0
Nyt on melkoinen paukku. Herätti miehen. Melkoinen pommi.