
Reviews

Jali N
@ System bolaget8 months ago

3.5
Aika hyvä marjamehu, ja oli vielä vähä volttejakin.

Esko N
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

3.0
Hauska mustikkainen sinipunainen sävy. Neste on samea. Vaahto katoaa nopeasti ja totaallisesti. Tuoksu on miellyttävän marjainen ja hieman kirpeä. Maussa marja maistiu lantatulta, vetiseltä. Kirpeyttä on hieman, ei kovin intensiivisesti. Pientä twistiä tuo hento suolaisuus. Lupaava tuoksu mutta maku on paikoin liiankin vetinen vaikka onkin hyvä. Harmi.

Peter Karlsson
10 months ago

0.2

Alec0404
10 months ago

2.4
Bière dégustée le 22 août 2025 à Göteborg in a random bar there with Thomas my man the man

Hasse67
@ Hasses Ölkällare11 months ago

3.5
Api
11 months ago
3.3

Dricki
@ Dricki Bar1 year ago

3.9

Robert G
1 year ago

3.6

STNO
1 year ago
3.8

T. Holm
@ Holms hus.1 year ago

3.0