
Reviews

Tommi M
@ Fiskars Veitsitehdas1 day ago

3.5
Mahtava vattu! Kotikutoinen ja gini maistuu selkeästi läpi, mikä ei välttämättä ole huono juttu laisinkaan. Marjaisuus tässä on erittäin hyvä.

vimpula
@ Fiskars Veitsitehdas6 days ago
3.5

Noch Mal Bitte
@ Prisma Liisanlehto Vaasa10 days ago
2.4
Todellakin vadelmaa on. Ei ihan mun juttu.

Munni
1 month ago
3.4
Makean raikas lonkero
Richard K
2 months ago
4.5

Jari P
3 months ago
3.0

Petri H
7 months ago
4.3

KallioUG
@ Minimani Seinäjoki8 months ago

4.2
Ihan ku ois suoraan revitty puskasta vattuja ja lyöty blenderiin 😄. Ihan hiton aito.

mikkoe85
@ Fiskars Veitsitehdas9 months ago

3.3
Hyvää on, ei makea tämäkään

Miika
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti10 months ago

2.5