
Reviews

R.Mikko
@ F-Hoone11 months ago
2.5

Arsi H
@ F-Hoone11 months ago

3.5

vautere
@ F-Hoone1 year ago

3.2
F-hoonelle tehty suodattamaton ja pehmeä pale ale.

Juho K
@ F-Hoone1 year ago

3.6
Pitsan kanssa oikein toimiva olut. Ei liian kitkerä tai kuiva.

EJVIND E.
@ Tallinn1 year ago
3.7
Pehmeä, pienellä toffepohjaisella makuudella varustettu ale.