
Reviews

Henhei
@ Olutravintola Konttori6 months ago

3.3
Vähän turhan jäykkää kamaa täs on vähä sellainen tumman suklaan raskaus läsnä vaikkei suklaa sinänsä maistukkaan.... Löyty tästä joo hedelmää ja muita IPA elementtejä, mutta jotenkin tästä ei kyllä saa sitä mitä yleensä ipalta haen.

Tapio
@ Olutravintola Konttori6 months ago

3.7
Aikasten suklaakonvehtia ja kahvia, prosentit tekee aika painavan. Erittäin rauhallisesti siemailtavaksi, styge kaveri.

Gustavo
@ Vivalabirra7 months ago

4.0

HuuHaaHaikuilija
@ Musta Kynnys, tuplakirjaus11 months ago

3.5
Melkosen jäykkä
Hyvät humalat tuntuu
Happonen tölkki
Velttomake
11 months ago
3.0
Martin G
1 year ago
4.0

Ivre Montand
@ Maxi rivière-du-loup1 year ago
3.5