
Reviews
Miika N
8 months ago
3.6
Hyvä suoritus.

imoikid
10 months ago


Olsson O
10 months ago

4.5
Jani "Kankero" K
11 months ago
3.7
Antza
@ Salama Brewing11 months ago

3.8
Mehumaisen samea, keltainen olut. Valkoista vaahtoa nousee hurjasti.
Maussa eksoottista hedelmää - mangoa ja mandariinia.
Kuivahko, ruohoinen jälkimaku.

zepicin
@ Salama Brewing11 months ago

3.9
Mandariini pääosassa, kuitenkin hieman kuivahko…taustalla greippiä sekä ananasta, joka tuo tähän pienen ”twistin”.
Jälkimaku taas asettuu kuivemman puolelle.
Parasta ennen 20260507

LärsPepi
@ K-Citymarket Sello1 year ago
3.7

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 year ago
3.6

Sampppa
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari1 year ago

3.6

LANU
1 year ago

4.3
Paranneltu versio Ten Hands brewingin ensimmäisestä neipasta Dragonflysta.
Olut kaatuu lasiin upean keltaisena ja sameana kuin mehu. Yhden ja puolen sormenpaksu vitivalkea vaahto jää pinnalle.
Tuoksu on mehukas, humalainen ja täyteläinen.
Ensisiemaus aika happoinen ja mineraalinen. Nopeasti alkaa kuitenkin tasoittua. Mehuisaa ananasta, silkkistä mangoa ja kypsää greippiä kuorineen. Aavistus havumetsää myös.
Pienen pieni hopburn kutittelee kielen päällä.
Suutuntuma keskitasoinen + ja mehuisa.
Hyvä olut 😋✌️🍻