
Reviews

Lennert DC
7 months ago
2.7
Kallion Apa-Inkeri
8 months ago
0.9
Lafa 56
@ Sempre10 months ago

2.9

Tommi M
10 months ago

1.5
Klassinen "laita tölkkiin munkki tai vanha puliukko niin olut on perinteistä ja hyvää"-markkinointikikka. Tämäkin Carlsbergin tuote on aivan sysisurkea tekele johon vielä lisätty sokeria Ruotsin malliin. Makeaa, pahaa, epäpuhdasta.

Tanja Korpela
1 year ago
3.0

Tommi M
1 year ago

2.6
Pehmeä vähän imelä puolalainen bulkki. Näitä riittää.

ROBY J
1 year ago

3.8