
Reviews
HazzeW
1 month ago
3.7

Amesinta
2 months ago

2.6
Ok men smakade inte så mycket, fin balanserad beska, lättdrucken.

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Uddevalla2 months ago

3.4
Lättdrucken men inget speciellt

Robert G
6 months ago

2.5
HazzeW
8 months ago
3.7
HazzeW
1 year ago
3.7

T. Holm
@ Holms hus.1 year ago

4.1
HazzeW
1 year ago
3.7