
Reviews

Markku J
@ Prisma Liisanlehto Vaasa2 days ago

3.8
Helposti juotava ja mukavan makuinen juhla lager.
Sebu G
@ Prisma Liisanlehto Vaasa1 month ago
3.0
EskeM
3 months ago
3.6

Sebbe
4 months ago

4.0

Sundsten R
5 months ago

5.0

Antti P
@ Minimani Seinäjoki6 months ago
3.9
Hyvän makuinen. Melko voimakas maltaan maku. Kuitenkin helppoa juotavaa.

Tuomo S
@ Koti6 months ago

3.5
Makeahko ja maltainen. Todella maukasta vaaleaa lageria.
Sweet and malty. Really good pale lager.
Ville H
6 months ago
3.5

Tomi V
@ Lammin Sahti, Tuulonen6 months ago

3.4
Aikas maukas ja rapea lager.

Tino.O
6 months ago
3.5
Loistava lager