
Reviews

Eric Bramstedt
11 days ago

4.0
En av de bästa alkoholfria öl jag smakat

Northwest
4 months ago
3.2
Kuvaa en muistanut räpsäistä, mutta arvostellaan kuitenkin. Tuoksussa kevyttä mallasta. Maussa hieman humalaa, mallasta ja vienosti sitrusta. Makeutta tai metallisuutta ei tullut esiin, josta plussaa. Maut keskenään sopivassa balanssissa, ja perus lagerina todella toimiva.

Farbror öl
@ Peters pub5 months ago

3.1

Veikko K
1 year ago
3.0
Ihan jepa hieman humalainen alkoholiton lager

Allu
@ Flygfyren.1 year ago
2.3

Roywenk
1 year ago
3.5
Funkar säkert i sommar
Dottore Stranoamore
1 year ago
2.9
Rätt frisk och trevlig lager för att vara alkoholfri.