
Reviews

Markku B
@ Hoptimaal11 months ago
4.0
No nam...hiukan kuivaa ja hedelmäistä herkkua. Kyllä Liverpoolissa osataan.

Kinnune
@ BrewHunter by CraftBoxs V.O.F.11 months ago

3.4
Miedon hedelmäinen tuoksu.
Raikas, hieman pistävä alku. Taustalla ohuesti hedelmäisyyttä, pinnalla kuivaa sitruunan pistoa, joka lopussa menee reilummin kuivan puolelle. Pientä humalan jälkipolttoa.
Aika hyvä kokonaisuus, mutta omaan makuun liian kuiva ja jättää kaipaamaan hedelmää kuivuuden alle.
Ville H
@ Hoptimaal1 year ago

4.0

Jussi Koo
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Lasiin kaatuu samean ananasmehun sävyn omaava juoma. Tuoksu on hedelmäinen, jopa ylikypsän hedelmäinen. Vaahto on nopea hassu hattu, joka katoaa pian.
Kevyen katkeroinen, hedelmäinen ja hieman poreileva, niistä on tämä keitto tehty. Ananas, sitrus ja greippimäisyys pitävät kärkeä hedelmäosastolla.
Jälkimaussa jännä hedelmän & salmiakin yhteisvivahde, mitä ihmettä?

Anneli P
1 year ago
3.8

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Maku on sitruksisen raikas.
Kuivaa katkeroa on aika paljon.
Lämmetessään kohtalainen trooppinen hedelmäisyyskin alkaa löytymään.
Jälkimaussa hieman hopburnia pienellä viiveellä.
Runko voisi olla täyteläisempikin, mutta maut mukavasti balanssissa.

Ben-Loves-Beer
@ Rehill's Of Jesmond1 year ago

4.1
Nice tropical notes, with a clean finish