
SOUP RAKAU..... New enough to our roster, it's like Jay-z (mosaic) and Beyonce (citra) adopted an antipodean child and called it Stone Fruit. New Zealand hops such as Rakau really are leading the way with the perfect balance of Fruit, resinous and dank charateristics. Here we are dealt heaps of Apricots & Peaches, which just always pair well with the ever present mango and passion fruit from Citra and Mosaic and a hint of dankness coming through, just humming in the background.
Hops:Citra, Mosaic, Rakau
Reviews

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop10 months ago

4.1
Kaatuu lasiin samean keltaisena muodostaen noin sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on pehmeä, pienikuplainen, ryhdikäs, keskitäyteläinen ja mehuisa. Makupaletissa aprikoosia, greippiä, ananasta, mangoa, passionhedelmää sekä hieman männyn neulasta ja dänkkiä. Jälkimaku on kuivattavan greippinen ja trooppisen hedelmäinen. Oikein miellyttävä NeIPA ja juotavuuskin mainio.
RasmusK
10 months ago
3.6
Raikkaan sitruksinen. Selvä ruohoinen vivahde. Myös dänkkiä löytyy. Oikein kelpo NEIPA.

Jiimies
@ Alko Sello10 months ago

3.6
Samea keltainen. Paksuhkolla ja nopeahkolla vaahdolla.
Tuoksusaa humalaa hedelmäpedillä.
Rapsakan hapokas kärki, imelän ylikypsän hedelmäinen. Runko tanakan paksu hedelmää. Loppumakuun alkaa lisääntyä hedelmän ylikypsiä ja tummia sävyjä. Jälkimaku melko laimea ja kuivakan hedelmäinen.

Sharger
@ 5piste5 x Myrrys11 months ago

4.3
On kyllä melkoista soppaa jälleen. Todella hedelmäistä sopivan tuhdilla rungolla. Kaikki Soupit kyllä toimineet todella hyvin mitä maistanut.

Sammy Cornet
@ Bierhaus Berlin11 months ago

3.8

McEnroe
@ Nilsiä1 year ago

4.0
Nasunasupetteri-tason liemi. Mukava pieni vaahto, joka tunkeutuu kitalakeen kuin Syvärin hellä helle☀️🍻
Mirdo
1 year ago
3.3

Tero M
@ Alko Hyllykallio1 year ago

4.0
Maku kuivan hedelmäinen, maussa dragon fruittia,mangoa ja ananasta.

Jerkku
1 year ago

4.1
Tää on mehu. Citra ja mosaic, onpas omaperäistä, mutta todellakin toimittaa!!

Nikke
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 year ago
3.9