
Reviews

Roywenk
11 months ago
4.0
Bra, mild i smaken!

oipaT
@ Systembolaget Globen1 year ago

3.0
Tölkistä tulee mieleen mustavalkoinen Rubikin-kuutio. Beige vaahto, musta juoma.
Kaffetta ja tummaa suklaatia. Paahteisuutta. Vesittyy loppua kohden. Voima ei tunnu missään.
40,90 SEK