
Reviews
Turtsi
4 days ago
4.9
Pate
2 months ago
4.0

Pasi Salosta
@ Kantes Krogs3 months ago

0.8
Sitrus olutta?
Hannu J
4 months ago
2.7

Yeast yanni
@ AlkOutlet ainaźi8 months ago

2.7
Sitruksinen, en olis wehnäolueksi heti arvannut.

Tommi M
@ Dzērieni bez Uzcenojuma Valka1 year ago

3.0
Onpas tosi kuivan sitruksinen olut, sopii hyvin helteeseen. Lähellä muodikkaita blanceja, mutta tämä on enemmän lager mallia vaikka vehnääkin tässä on.

Tuomas S
@ Rimi1 year ago

2.8
Raikas, paljon sitrusta ja vähän makeakin. Hieman radlerin oloinen.
D'Alba
1 year ago
3.2
Ar izteiktu citrusa aromātu. Garšo kā radlers.