
Reviews

Luddemannen
9 months ago

3.9

T. Holm
@ Holms hus.11 months ago
4.0

Skrietlili
11 months ago

3.9
Lättdrucken, god och bra beska.

Feliciatrex
1 year ago

3.8

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.0
God med de traditionella smakerna.

Nalle
@ Andrés bodegan1 year ago

4.0
God 😋
Bra 👍 smak

Hebbemetal
1 year ago

3.4