
Reviews

Heidi M
@ K-Supermarket Tripla3 days ago

3.5
Juhannuksen taikahanskat...đ§
Aika tuhti ja maukas pale ale, jotain ihanaa hedelmÀÀ tÀs maistuu, ehkÀ mango?

Mikko H
3 days ago
3.7

Mika69
4 days ago
3.6

Olli Leinonen
4 days ago
3.3
Taisto
@ S-market Ikaalinen4 days ago
3.2
Suunmukainen Pale Ale. HyvÀ Salama.

Sampo S
@ K-Citymarket LĂ€nsikeskus Turku4 days ago

3.9
Tuhti hedelmĂ€inen, mangoa, maku mainio jopa vaikka unohtui aurinkoon ja lĂ€mpesi. KylmĂ€nĂ€ parhaimmillaan đ

Oiva L
@ S market Koivuhaka4 days ago

2.5

B.B. Korhonen
@ Prisma Raisio Mylly4 days ago

3.0
LÀmmin juhannusilta. Tölkin kuosi houkuttelee kovasti. HedelmÀinen, mutta aika hengettömÀksi itselle jÀÀ. Maistuu oluelle.

Lartsa
5 days ago
2.7

Janne N
@ S-market Konala6 days ago
4.2
Erinomainen, tÀytelÀinen, pehmeÀ. TÀytyy ehdottomasti ostaa ja nauttia tÀtÀ lisÀÀ.