
Reviews
Markku
5 months ago

3.7

Timo A
@ O Leary's Alesund airport10 months ago

2.8
Hienon alun jälkeen vähän vetinen loppu
Lucy C
@ The Wild Rover10 months ago
3.7

Furlandos
10 months ago
3.5

Realkal
11 months ago
3.5

Långhårig Skäggapa
@ Kinsarvik11 months ago

3.3
Nästan lite sur men helt okej 🍻

Amesinta
@ Kinsarvik11 months ago

3.5
Frisk, syrlig och fruktig! En riktig sommaröl 🥂

Al-ko
11 months ago
4.0

Rauno
11 months ago
4.1
Todella trooppisen hedelmäinen. Erittäin maistuva blondi. Ehdottomasti kärkikastia.

n1nni
11 months ago
2.6