
Reviews

Igunator
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Tasapainoinen, klassisen tyylinen west coast dipa.
Väri on nätin kuparinruskea, hiukan samea. Tuoksussa tulee päällimmäisenä esiin humalointi, joka on pehmeä ja aromikas. Pähkinäisyyttä on myös taustalla.
Maku on kirpeähkö, hedelmäinen ja hiukan maltainen. Runko on melko kevyt ja alkoholi tuntuu maussa.
Jälkimaku on hiukan metallinen ja yllättävän kevyesti humaloitu. Katkeruutta tulee esiin ihan lopussa.

Pete_78
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Hyvä ja parani loppua kohden.. ehkäpä kuitenkin vähän yksitoikkoinen 😃

Lennu 82
@ Hoptimaal1 year ago

4.1
Loistava Dipa.