
Reviews

Jani S
@ Tallink M/S MyStar14 minutes ago

3.7
Erittäin katkera, hitusen suklaan makuinen, kahviin taittava. Laivan aurinkoisella kannella oikein menevä, hiiohoi!
Joni T
22 hours ago
3.3

Maik V
@ Amazon5 days ago

Seppänen J
9 days ago
4.0
Tämä olut sopii raskaan ruuan kanssa
Sedu63
10 days ago
3.0
Paahteinen , suklaan ja kahvin makuja . Hyvä Portteri

H.V. Pils
14 days ago
4.0
Norppa
16 days ago
3.8
Sami
19 days ago
3.5
Beer way of life...
22 days ago

1.0
Joar... schmeckt nach Kaffee, schmeckt nach Schokolade... kräftiges Aroma
TheBraveBeerman
22 days ago

0.6
Ja... ich so als Kaffeecornisseur...
Brutal