
Reviews

Olli K
5 months ago
4.0
Maikkaan raikas, letkeän terävä. Viron kesätuominen tuli viimein nautittua 😊
Vesa K
6 months ago
2.9

Lexa
10 months ago

4.5
Mukava, lempeä, passionhedelmäinen, herkku😋

TOtV
11 months ago

3.2
Conoseur
11 months ago

3.4
Kuten odottaa sopii, runsaasti passionhedelmää hiukan laktoosilla höystettynä

Lexa
11 months ago

3.4
Hedelmäinen, trooppinen, kevyt, hapan, mukava janonsammuttaja, passionhedelmä tuoksuu vaan ei niin kovasti maistu
Sir Silver
11 months ago
2.5

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
3.9
Joulumies
1 year ago
3.2

Kirsi K
@ Maxima X Rakvere1 year ago
2.6
Ok sour, hedelmäinen