
Reviews

Niki
@ Kreutzwaldi Selver ABC3 months ago

1.1
Voimakas ananaksen tuoksu kun poksautti auki. Mutta...ananaslimppari jossa hiukka vetinen olut sattunut lorahtamaan sekaan. Ei ihan lemppareiksi tämäkään Kukkonen päässyt 😂

Edible
@ Sadama Turg5 months ago

3.1
Jännittävä yhdistelmä. Sinänsä ihan toimiva, vaikka ei näitä kovin montaa luultavasti jaksaisi juoda. Ananas maistuu selkeästi ja makeana.
Paavo K
6 months ago

1.0

Tino
7 months ago
0.9
Hynde
7 months ago
3.7
Miikoust
8 months ago
3.4
Liian makeaa mutta hyvä ananaksen maku

Yeast yanni
@ Grossi Toidukaubad Pärnu–Jaagupi8 months ago

2.8
Ananaksen makuinen.

Koivu
@ A1000 Tähesaju Tallinn10 months ago

3.4

Sirviö N
@ SuPerAlko Uus-Sadama11 months ago

3.1
Tämä oli tosi ananaksinen olut, olipa vaikea sana kirjoittaa😅🍍 Hyvä olut oli👌

Sirviö J
@ SuPerAlko Uus-Sadama11 months ago

2.5
Häitä suunnitellessa tuli juotua. Oikein hyvä, tosi ananaksinen