
Reviews

Mestari
@ Uba ja Humal10 months ago

4.5
Kunnon paksua smoothieta. Kiva kirpeys. Ei liian makea. On hyvää!

Tuska
@ Uba & Humal1 year ago

4.0
Mansikkahilloa

KallioUG
@ Uba & Humal1 year ago

4.4
Mansikka- raparperihilloa. Ja paksua on jälleen.

Taru
1 year ago

5.0
No pidin! Ihan mieletön mansikan ja raparberin sekoitus, täydellinen makea sour. Tuletorn tulee Virosta, Tallinnasta ja tekee mielettömän hyviä oluita- vahva suositus!