
IBU:20
Reviews
Joona M
@ Rimi, Virukeskus21 days ago

0.3
Väriltään vaalean mehuisa ja hazy.
Vaahto on runsas ja hyvin kermaisa ja pehmeä.
Tuoksultaan helelmäinen ja aavistuksen hunajainen ja ehkä makaroonia hiukan.
Maultaan hyvin muovinen ja teollinen.
Maku on aikalailla sama kuin Fat lizardin lobster neipassa.
Suutuntuma on helposti juotava ja kevyt mutta tuntuu hyvin väärälle.
Omalla tavallaan ei överi pahaa mutta ei kovin hyvääkään.
Melko väkevä tai vahva mutta samalla helppoa ja mehuisaa ja pehmeää.
Mutta miksi pale ale kun tää menisi ennemmin neipasta.
Pisteen rokotusta tulee rajusti mutta ihan ok juotava olut mutta melko outo.
Juo jos haluut jotain outoa juoda.
Jarmo H
2 months ago

3.0
Kevyen sitruksinen ja ruohoinen, mutta kuitenkin liian mauton ja vetinen.

Indrek K
@ Home6 months ago
2.5

Göbbelsberg
9 months ago
3.0

Juho
9 months ago
3.1

Jussi T
10 months ago
2.8
Valitettavasti pettymys tämä tuote. Jos pitää vetisestä oluesta niin tästä sitten vaan. Lisää voltteja huutaa.
Jani "Kankero" K
10 months ago
3.0
Gonza
11 months ago
3.5

Hessu
@ Selver Balti Jaama Turg11 months ago
3.3

Joni V
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn1 year ago
3.4
Mukavan hedelmäinen ja aromikas. Lopussa katkeroa ja vähän ruohoisuutta. Oikein toimivaa!