
Reviews
Mirdo
1 month ago
1.5
Sami
3 months ago
2.5
Täähän saattaa olla ihan kelvollinen holiton, ei ehkä outoa lisämakua. Kokeiltava uusiksi
Nikke
3 months ago

3.0
Huurteisena maistuu yllättävän hyvältä, tietty aika mieto kun alkoholiton mutta ihan jees silti! Tulee crispin maku mieleen mutta vähän paahteisempana
Sibula
4 months ago
1.5
Höppänä
4 months ago
1.5

Juha
5 months ago
2.0

Jaffa
6 months ago
1.7

Jjenskie
7 months ago

3.1
Oluen makuunen 0.0. Onneks raskaana saa myös jotain hyviä!
Dan U
9 months ago
2.0
Dan U
9 months ago
2.0