
IBU:39
Reviews
Jusa T. Nurminen
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa7 months ago

3.8
Boi
7 months ago

3.0

Tapsa K
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti8 months ago

2.6
Latvian olutta oli hiipinyt jumboon. Kokeilaanpa tätä. Alkoton versio. Raikas kyllä, mutta makeus häiritsee. Ehkäpä tervetulo töyssynä menisi kivasti. Apaksi mä tätä luokittelisi. Ennemmin joku välimalli viritys. Ei nyt kuitenkaan möksötetä vaikka ei ollut mitä pitäisi olla.
Andre T
10 months ago

3.0

Topi La
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa10 months ago
2.4
Jani H
10 months ago
3.2

Aapo S
11 months ago

2.9
Tarpeeksi kun on kylmää niin ei makeus haittaa. Greippistä ja hetelmäistä humalaa

Pertti E
@ Haapsal Dietrich1 year ago
3.0
Voimakkaasti kuohuva vaahto, poreileva, ilta-auringon värinen ,tuoksuu ruoholle, maku on pirteän hedelmäinen . Hyvä janon sammuttaja
Arto
1 year ago
4.0