
Reviews

Léandre
@ Bivouac Malté7 months ago

3.8
De la bière, encore de la bière toujours de la bière, vivement Noël ! 🎄 vraiment je sais pas si je préfère Noël ou la bière ? Mais en tous cas les deux ensemble c’est magique

Wil N
11 months ago

3.7

Allu
11 months ago
3.9
HazzeW
11 months ago
4.4
Hawk
11 months ago
4.3
Bra krona som klingar av. Härlig ljus färg, hazy. Doft av tropisk frukt och torkad humle. Härligt läskande med en fruktig start och en bra beska som smyger sig upp. Mycket god!

Luddepudde
11 months ago
4.0
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online11 months ago

3.6
Maku on sitruksinen, hiukka appelsiinia. Pikkuisen kermainen ja tuhti runkoinen. Ei liiemmin katkeroa

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping1 year ago

4.5
Mycket bra, absolut bland Stigbergets bästa. Tropiska frukttoner med bra kropp. Fin beska och doft. Högt betyg.
Very good, definitely among Stigbergets' best. Tropical fruit notes with good body. Nice bitterness and aroma. High rating.
Dottore Stranoamore
1 year ago
4.2

Marcus S
1 year ago
4.5