
Unlock the Fiskarsin Panimo sticker by rating any beer from the brewery in the Pint Please app!
IBU:17
Hops:Cascade
Reviews

Teba
@ K-supermarket Kalajoki2 days ago
3.1
Yleensä en pidä vehnäoluista, mutta tämähän on hyvää!

Lectus
6 days ago
2.5

Piia
8 days ago

2.8
Vähän laimea, jokseenkin makea. Ei kyllä tämä vehnäolut innoittanut, mutta juomakelpoinen.
Rkka
9 days ago
3.1
Jonas R
20 days ago
2.0
Purjo
@ K-Supermarket Kaisaniemi21 days ago
2.7
Jotenki lattee ja vetine. Tulipa testattuu.

Juho
21 days ago
2.7
Ihan ok. Kuumalle kesäpäivälle hyvä
peikko
23 days ago
2.0
Murre
28 days ago

2.5
Ei ollut omaan makuun erilainen kun muut blancit

juh
28 days ago
3.8
pippurinen, ei maistu blanchelta. samanlainen kuin fiskarsin aurora blonde!