
Reviews

Henkelsson
6 months ago
3.0

Hessu
@ Põhjala Brewery & Tap Room10 months ago
3.5

Pekka.K. H
@ Kaubamaja Tallinna11 months ago
3.3
Kimble 75
11 months ago

3.1
Lämpimään kesäiltaan loistava: mukavasti makeutta ja viipyilevä jälkimaku. Pienet prosentit toisaalta näyttäytyvät siinä, että kevyesti lantratun makuinen, mutta hyvä silti!
Erki E
1 year ago
4.0

Aygor
@ Laulasmaa Selver ABC1 year ago

3.2

miguli77
@ Selver ABC1 year ago
3.0

Anneli P
1 year ago
3.5

Sir Guru Kabu
@ Põhjala Brewery & Tap Room1 year ago

3.6
Näin kevyeksi yllättävän maukas.
Loistava kesäinen janojuoma.
Maussa kivasti hedelmäisyyttä ja ihan kohtuudella kuivahkoa humalointia.
Samih
1 year ago

3.7
Samea ja hedelmäinen. Löytyy myös paljon karvautta miedolla viljaisuudella.