
Reviews

vautere
@ Karvilan Panimo3 days ago

3.3
Kevyt vadelmaisuus tässä witbierissä. Mukava kesäisyys.

Mia K
@ K-Market Julkula3 days ago

3.3
Hyvä vadelmainen witbier

Teemu
6 days ago
2.7
Kalevi H
8 days ago
3.0

Sokerijussi
18 days ago
0.7
Japi S
18 days ago
3.5

Tuntematon
27 days ago
3.1

Tumerkuloosi
1 month ago
3.1

Jnila
@ Suuret Oluet Pienet Panimot - Tampere 20261 month ago

4.4
Tuoksuu vatulle vienosti
Vankka tuntu, siis oikeastaan super
Maistuu sekä vatulle, että witbierille, muttei juuri kummallekaan sitten kokonaisuudessa. Raikas. Tää ois tosi kiva kesäolut kampanjoida!
Kaveri joka ei pidä vehnästä, oli sitä mieltä ettei ole liikaa ”lantalaa”

Oiva L
@ S-market Koivuhaka1 month ago

2.9
Hauskan marjainen ja makea, ei uskois witbieriks