
Reviews

Anthondrickeröl
8 days ago
2.6
jamppainen
@ Systembolaget Haparanda16 days ago
3.8
9,6% lukee tölkissä. Kuiva ja paahteinen, hiukan pistävänkin katkera. Ei makeuden häivääkään. Vähän jyrkkä ja yksiulotteinen mutta systeemin hinnan väärti.
Exodus
@ Systembolaget Nyköping24 days ago

4.0
Riktigt god Stout, fina kaffe toner,
Blir fler gånger.

Snusmatte
@ Home1 month ago

4.2

Roywenk
1 month ago
4.5

Ihoden kaljakeisari
@ Scandic Helsinki Airport1 month ago

4.2
Vähän omia tuomisia Ruotsista 🇸🇪
Paahteista, pehmoista nektaria. Suklaisuuttakin löytyy. On kyllä oikein kiva imppi.

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping2 months ago

4.2
En liten måndags Stout! En av dom bästa! Skål! 🍻

Snusmatte
@ Pinglan3 months ago

4.2

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping3 months ago

4.2
Ha en fin lördag! Nu bliré Stout! Skål! 🍻

Webcrawler
@ Systembolaget Nyköping4 months ago

4.2
Lördag igen! Då kör vi en av mina favvo-stouts. Skål! 🍻