
Reviews

Markku B
@ Funky Shop10 months ago
4.0
Odotin kunnon Sauvinin juhlaa, mutta jäi hiukan kepeäksi. Mutta kaikesta huolimatta erittäin maistuva mehu.

Igunator
@ Funky Fluid11 months ago

3.6
Melko keskinkertainen, hedelmäinen ipa.
Tuoksu on aika mieto, hedelmäinen. Mangoa ja hiukan appelsiinin vivahdetta. Maku on pehmeä, lempeän katkera. Hyvin helposti juotava.
Jälkimaku on odotetusti katkera mutta samalla yhä aika pehmeä, maku jää myös melko lyhyeksi.

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.8

SahaMattiJukari
@ Funky Shop1 year ago

4.2
Lähestulkoon täydellinen väri.
Melko dänkkinen tuoksu.
Suutuntuma kevyt ja smoothi.
Maussa sitrushedelmää,kermaisuutta,ruohoisuutta sekä hopburnia reiluhkosti.
Tykkäsin kovasti,tässä oli sitä jotakin🤔

Beer't
@ Szynkarnia1 year ago

3.7