
Reviews
TS
9 days ago
3.6

Eksu
2 months ago

3.7
Jöysti
@ Lido "Vērmanītis"2 months ago

3.3
Iha tykki

Original Antti K
4 months ago

2.5
Minun suuhun ehkä hieman tahmaisen makea.
Maltainen ja keskiverto.

Tino.O
1 year ago
3.0
Belgian alelle vahvasti tunnusomainen maku.

Kai P
@ Lido Alus Sēta1 year ago
3.5
Buffetravintolaketjun omaksi hanatuotteeksi aivan erinomainen bisse! Belgityyppinen samea, hedelmäinen, hiivaisehko, matalahiilihappoinen ja sileä konsepti. Tosi hyvää myös ruokajuomana. Kannattaa käydä maistamassa ihan pelkkää oluttakin.