
Reviews
Naakka F
@ Hákův Parní Pivovar10 months ago

3.7
Raikas hetelmäinen
Jonimie
@ Hákův Parní Pivovar10 months ago

3.6
Kyllä on raikas ja hedelmäinen!
Jesyyman
@ Hákův Parní Pivovar1 year ago

3.8
On mavullaan, kiva kun tsekistä saa muutakin kun lageria tai pilssiä.