Hop Duos! Citra + Nectaron 6.5%, Other Half Brewing Co., United States
12 ratings
3.9
Hop Duos! Citra + Nectaron
6.5% New England IPA / Hazy IPA
Hops:Citra, Nectaron

Reviews

Post author: Jake64
Jake64
@ Beer Republic Web Shop
10 months ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.2
Hedelmäinen sitruksinen trooppinen maukas

Post author: Miika
Miika
@ Beer Republic Web Shop
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
3.6

Post author: Petri P
Petri P
@ Tuju Taproom
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.6
Todella suunmukainen

Post author: Jani "Kankero" K
Jani "Kankero" K
@ K-Supermarket Kamppi
1 year ago
4.7

Post author: Sir Guru Kabu
Sir Guru Kabu
@ Tuju Taproom
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
3.8
Hedelmäinen, ainakin persikkaa maistuu. Sitruspuolelta greippiä on reilusti. Oikein maukas suoraan tölkistä nautittuna.

Post author: Anneli P
Anneli P
@ Tuju Taproom
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.3
Siirtymäkalja keikkapaikalle - o hyvä!

Post author: WilleW
WilleW
@ Hoptimaal
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.2
Kaatuu lasiin kauniisti muodostaen hieman alle sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on mehuisa, matalahiilihappoinen, pienikuplainen ja pehmeä. Makupaletissa greippiä, persikkaa, litsiä, passionhedelmää, karkkimaisuutta ja mandariinia. Kuivaan taittuva hedelmäinen jälkimaku kestää pitkään. Nectaron hieman hallitsee kelkkaa mutta laadukas ja miellyttävä olut. Tosin kun Other Halfista on kyse, niin ei räjäytä pankkia.

Post author: Haerjy
Haerjy
@ K-Citymarket Ruoholahti
1 year ago
4.2

Post author: Jocceri
Jocceri
@ K-Citymarket Ruoholahti
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.2
Ihan kivasti toimii Citra ja Nectaron yhdessä 💪 Nectaron jopa hieman hallitsevampi 👍 Oikein kiva hedelmä mehustelu 😋

Post author: zepicin
zepicin
@ Tuju Taproom
1 year ago
Hop Duos! Citra + Nectaron, United States
4.2
Trooppista mehustelua kerrakseen. Pääosassa nektariini sekä sitrus, taustalla lukematon määrä trooppista hedelmää. Jälkimaku aavistuksen kuivahko. Tölkitetty ilmeisesti 28.1.2025…oli niin pientä pränttiä, ettei tahtonut saada selvää.