
Reviews
Mmkkyd
15 days ago
4.1
Jouni M
3 months ago
3.8
Jukkiskukkis
6 months ago
3.3
TimoV
10 months ago
3.2
Tomppa
@ K-market lentävänniemi11 months ago

3.6
Vahva mangoinen aromi tulee lasista. Ensipuraisusta vahva mangoaromi katoaa puolinopesti, jättäen aisteihin mango tuoksun, mutta suussa tuntuu vetinen ja hajuton.
Jälkimaku normaalikestoinen ja myös mangoinen.
Passioinin maun saa haettua oikein keskittymällä ja ottamalla reippaampia suullisia.
Ei ole bulkkikamaa, voi juoda yhden illassa.
Kuopuolaisuudesta iso plussa
Arto67
@ Lidl Hyvinkää Sveitsinportti11 months ago

3.2
Rockpaperscissors sour.
Tuoksussa on hedelmäisyyttä. Mangoa, ehkä ananasta. Makeutta.
Maussa tulee ensin hapokkuus. Siihen sekoittuu hedelmäisyys. Mangoa, aavistus ananasta. Ehkä myös hiukan banaania. Mukana myös himpun verran persikkaa. Aavistuksen makea mutta samalla mukavan kirpeä tämä sour.
Holopainen L
1 year ago
5.0
jatyster
1 year ago
3.9

Marika R
1 year ago
3.5

Karoline
1 year ago
3.7