
Reviews
Harza
2 months ago
2.0
Lampur
3 months ago
3.5

Petri N
@ M/S Viking Grace4 months ago

3.2
Aamu Saku. Ihan jees just tähän väliin.
Nuuttipiippo
5 months ago
3.0
Helposti juotava lager jossa kuitenkin vähän makua. Omaan mieleen ihan hyvä lager 👍🍺

Juka
@ Kotona1 year ago

3.0
Menee eipä maku muuttunut!

Wate
@ SuPerAlko Sadama Tallinna1 year ago

3.1
Ehkä parempi kuin 4,5. Tai ehkä makuhermoja on huijannut määrä eikä laatu.🍺