
Reviews

Tomas
@ Cafe Tallink Terminal D2 months ago

3.0
Hyvään makuinen siideri
Jambahh
@ Viro6 months ago

3.0
Halpa ja hyvä omena siideri.

Tommi M
@ Rimi, Lõunakeskus, Tartu11 months ago

2.4
Rapsakka mutta liian makea.

Iso Kari
@ Rimi, Nautica/Sadama, Tallinn11 months ago

3.2
Kelvollinen siideri
Sir Silver
1 year ago
3.6